Cursul  Comunicare este autorizat ANC și se adresează managerilor, departamentelor, compartimentelor de comunicare din cadrul organizațiilor, firme private, companii, autorități publice, locale, departamentelor de resurse umane, managerilor de proiecte, celor care doresc să dezvolte o activitate în PR sau să se perfecţioneze în domeniu, și abordează temele specifice ale domeniului relațiilor publice și comunicării, care definesc și conferă valoare modului în care organizația își definește identitatea.

În cadrul acestui curs  sunt vizate aspectele practice ce caracterizează comunicarea interpersonală, de grup, în organizații, de masă, precum și legătura directă dintre comunicare și persuasiune, comunicare și manipulare. Comunicarea și relațiile publice în acepțiunea modernă a managementului reprezintă o componentă vitală a sistemului de management general al unei organizații, iar experiența lectorului  este pusă la dispoziția participanților prin brainstorming, rollplay interactiv.

La cursul  Comunicare, Relații Publice, Conflicte şi Gestionarea Situațiilor de Criză, participantul va acumula noi cunoștințe privind atribuțiile unui responsabil cu relațiile publice și comunicarea. Astfel, un responsabil de relații publice își va construi, întotdeauna, graficul acțiunii pornind de la o solidă bază de cunoștință și experiență, va cunoaște legislația de bază privind activitatea desfășurată de organizația pe care o reprezintă.

Cursul  este absolut necesar și deosebit de important pentru orice agent economic, instituție publică, companie, care are obligativitatea de a implementa, gestiona și dezvolta un sistem al comunicării corect și eficient. Lectorul va pune la dispoziția participanților tehnici și metode moderne privind comunicarea și stabilirea unor relații publice corecte. Ca și exemplu, din studierea presei se pot obține informații cu privire la renumele instituției sau organizației, reflectarea modului de desfășurare a acțiunilor de relații publice desfășurate de concurență, opoziție, salariați și rezultatele obținute de aceasta, eventualele puncte slabe ale programelor lor de relații publice, greșeli ce pot fi speculate.

Printre avantajele participării la acest curs  , organizat de Expert Aktiv Group, se numără faptul că: se pot organiza cursuri de acest profil pe tot parcursul anului completat cu tot ceea ce apare nou inclusiv din punct de vedere ocupațional, în domeniul legislației, oferim suport de curs actualizat de lector la fiecare sesiune, avem cei mai buni lectori specializați în domeniu, oferim cel mai bun raport calitate/preț și nu în ultimul rând, atmosfera creată pe parcursul desfășurării evenimentului este deosebită, interactivitatea fiind caracteristica de bază, iar dacă veniți pentru a găsi răspuns la întrebările dumneavoastră, v-ați orientat foarte bine.

De asemenea, cursul se poate desfășura la munte, la mare, în locațiile propuse de dumneavoastră, în țară sau străinătate cu cei mai buni experți în domeniu.

Traineri
Comunicare

Monica Păduraru, specialist practician în managementul comunicării şi conflictelor, specialist practician în managementul comunicării şi conflictelor, expert în tehnici şi metode evoluate de evaluare profesională, profesor ASE Bucureşti.

AVANTAJE Comunicare

În atenția funcționarilor publici: cursurile corespund art. 479 din Codul Administrativ, care prevede acordarea de credite, pentru promovarea în grad profesional.
Pentru participarea a 4 PERSOANE din cadrul aceleiaşi organizaţii, a 5-a taxă de instruire, GRATUIT!

Cazarea şi micul dejun pentru însoţitor.

CERTIFICARE Comunicare

În urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE ABSOLVIRE A.N.C. pentru ocupaţia „ASISTENT RELAȚII PUBLICE ȘI COMUNICARE”, Cod COR 333906, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. nr. 129/2000 republicată, recunoscute de către Ministerul Educaţiei şi Ministerul Muncii şi Protecţiei Sociale.

Tematica
Comunicare

Comunicarea de criză şi rolul managerului: gestionarea crizelor; evoluţia procesului de comunicare pe timpul crizei.
Analiza practică a principiului “de la comunicare la rezultat”.
Comunicare organizațională și campanii integrate: social media & online strategy; conferințe de presă și speech; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială.
Construirea și motivarea echipei.

Rolul specialistului în PR; profilul și reguli de bune practici.
Modalităţi practice de comunicare în instituţii/organizaţii.

Coaching-ul pentru dezvoltarea performanței: Ce schimbări se pot obține prin coaching? Coaching individual și coaching de echipă; jocuri de rol…

Pentru tematică şi lucrările practice complete vă rugăm să descărcaţi oferta sau să contactaţi organizatorul.

TARIF DE INSTRUIRE - 920 LEI/PARTICIPANT

Include mapă de lucru, suport de curs în format electronic şi coffee break pe toată perioada de desfăşurare a evenimentului.
La tariful de instruire nu se aplică TVA conform LEGII 227/2015 art. 292 alin.1 lit. f coroborat cu art 271 alin 2 Cod Fiscal.Costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicată.

TARIF SERVICII HOTELIERE * - HOTEL SINAIA: 980 LEI/PARTICIPANT TARIF SERVICII HOTELIERE * - HOTEL PALACE: 860 LEI/PARTICIPANT

* serviciile de cazare sunt opţionale.
( TVA 5% inclus conf. cu LEGEA 227/2015 art. 291 alin. 3 lit. d şi lit. e )
pentru servicii hoteliere suplimentare, contactaţi coordonatorul de curs!

TERMEN DE ÎNSCRIERE: 16/09/2021

Informaţii suplimentare pot fi solicitate la coordonatorul de curs Andreea DAVID – 0753.025.984 , 021.311.71.01, 0234.313.320,
e-mail: office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com, expert_audit_group@hotmail.com.

DESCARCA FORMULAR INSCRIERE