Cursul Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice și Gestionarea Situațiilor de Criză este autorizat ANC și se adresează managerilor, departamentelor, compartimentelor de comunicare din cadrul organizațiilor, firme private, companii, autorități publice, locale, departamentelor de resurse umane, managerilor de proiecte, celor care doresc să dezvolte o activitate în PR sau să se perfecţioneze în domeniu, și abordează temele specifice ale domeniului relațiilor publice și comunicării, care definesc și conferă valoare modului în care organizația își definește identitatea.

În cadrul cursului Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice și Gestionarea Situațiilor de Criză sunt vizate aspectele practice ce caracterizează comunicarea interpersonală, de grup, în organizații, de masă, precum și legătura directă dintre comunicare și persuasiune, comunicare și manipulare. Comunicarea și relațiile publice în acepțiunea modernă a managementului reprezintă o componentă vitală a sistemului de management general al unei organizații, iar experiența lectorului cursului Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice și Gestionarea Situațiilor de Criză este pusă la dispoziția participanților prin brainstorming, rollplay interactiv.

La cursul Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice și Gestionarea Situațiilor de Criză, participantul va acumula noi cunoștințe privind atribuțiile unui responsabil cu relațiile publice și comunicarea. Astfel, un responsabil de relații publice își va construi, întotdeauna, graficul acțiunii pornind de la o solidă bază de cunoștință și experiență, va cunoaște legislația de bază privind activitatea desfășurată de organizația pe care o reprezintă.

Cursul Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice și Gestionarea Situațiilor de Criză este absolut necesar și deosebit de important pentru orice agent economic, instituție publică, companie, care are obligativitatea de a implementa, gestiona și dezvolta un sistem al comunicării corect și eficient. Lectorul va pune la dispoziția participanților tehnici și metode moderne privind comunicarea și stabilirea unor relații publice corecte. Ca și exemplu, din studierea presei se pot obține informații cu privire la renumele instituției sau organizației, reflectarea modului de desfășurare a acțiunilor de relații publice desfășurate de concurență, opoziție, salariați și rezultatele obținute de aceasta, eventualele puncte slabe ale programelor lor de relații publice, greșeli ce pot fi speculate.

Avantajele participării la cursul Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice și Gestionarea Situațiilor de Criză, organizat de Expert Aktiv Group, este faptul că: se pot organiza cursuri de acest profil pe tot parcursul anului completat cu tot ceea ce apare nou inclusiv din punct de vedere ocupațional, în domeniul legislației, oferim suport de curs actualizat de lector la fiecare sesiune, avem cei mai buni lectori specializați în domeniu, oferim cel mai bun raport calitate/preț și nu în ultimul rând, atmosfera creată pe parcursul desfășurării evenimentului este deosebită, interactivitatea fiind caracteristica de bază, iar dacă veniți pentru a găsi răspuns la întrebările dumneavoastră, v-ați orientat foarte bine.

De asemenea, cursul Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice și Gestionarea Situațiilor de Criză, se poate desfășura la munte, la mare, în locațiile propuse de dumneavoastră, în țară sau străinătate cu cei mai buni experți în domeniu.

Traineri
Curs Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice şi Gestionarea Situațiilor de Criză

specialist practician în managementul comunicării şi conflictelor, expert în tehnici şi metode evoluate de evaluare profesională.

AVANTAJE Curs Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice şi Gestionarea Situațiilor de Criză

La participarea a 4 PERSOANE din cadrul aceleiaşi organizaţii vă oferim a 5 - a taxă de instruire, GRATUIT!
Cazarea şi micul dejun pentru însoţitor.

CERTIFICARE Curs Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice şi Gestionarea Situațiilor de Criză

În urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE PERFECŢIONARE A.N.C. pentru ocupaţia „ASISTENT RELAȚII PUBLICE ȘI COMUNICARE” Cod COR 333906, însoţit de supliment descriptiv în care sunt înscrise competenţele dobândite. Certificatele sunt eliberate în conformitate cu prevederile O.G. 129/2000 republicată.

Tematica
Curs Managementul Comunicării, Strategii Practice de Relații Publice şi Gestionarea Situațiilor de Criză

Fluxuri de comunicare: top management, angajați, public, colaboratori, parteneri, terți, organe de control. Analiza practică a principiului “de la comunicare la rezultat”. Comunicare organizațională și campanii integrate: social media & online strategy; conferințe de presă și speech; menținerea relațiilor; analiza concurenței; organizarea de evenimente; pregătirea întâlnirilor de lucru; tehnici de negociere ca formă de comunicare managerială.
Construirea și motivarea echipei.
Comunicarea şi identitatea organizaţiei: procesul de construire; managementul imaginii; comunicarea internă: forme ale comunicării şi utilizarea lor eficientă. Construirea unei baze de date cu jurnalisti; stabilirea unui media-plan; stabilirea unor parteneriate media şi monitorizarea efectelor.
Comunicarea interpersonală: bariere, strategii; persuasiune şi argumentare în comunicarea interpersonală…

Pentru tematică şi lucrările practice complete vă rugăm să descărcaţi oferta sau să contactaţi organizatorul.

TARIF DE INSTRUIRE - 870 LEI/PARTICIPANT

Include mapă de lucru şi suport de curs în format electronic pe stick USB.
La tariful de instruire nu se aplică TVA conform LEGII 227/2015 art. 292 alin.2 lit. f. Costul cursului se deduce din impozitul pe profit/venit conform OG 129/2000, republicată, art. 34.

*TARIF SERVICII HOTELIERE - 1.260 LEI/PARTICIPANT

Include cazarea în cameră dublă în regim single și pensiunea completă pe toată durata evenimentului.
( TVA 5% inclus conf. cu LEGEA 227/2015 art. 291 alin. 3 lit. d şi lit. e )
* serviciile hoteliere sunt opţionale

TERMEN DE ÎNSCRIERE: 17/01/2019

Informaţii suplimentare pot fi solicitate la coordonatorul de curs Adrian ADAMACHE – 0753.025.977 , 021.311.71.01, 0234.313.320,
e-mail: office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com, expert_audit_group@hotmail.com.

DESCARCA FORMULAR INSCRIERE