Revista de achiziții publice vă invită să participaţi la

FORUMUL EUROPEAN Achiziții publice 2018

cu tema:
NOILE PRACTICI ÎN MATERIA ACHIZIȚIILOR PUBLICE

Centrul de conferinţe HOTEL PARK INN, PRAGA, 22 – 25 NOIEMBRIE 2018

ÎNSCRIE-TE ACUM!

INVITAȚI

experţi ai Comisiei Europene

experţi naţionali, reprezentanţi ai Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii publice, A.N.A.P.

experţi naţionali, reprezentanţi ai Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, C.N.S.C.

consultanți în achiziții publice

PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI

Strategia europeană în domeniul achizițiilor publice – legislație comparată.
Transparența și integritatea procesului de achiziții publice.
Managementul procedurii de atribuire.
Controlul și verificarea achizițiilor publice, controlul ex-ante și ex-post.
Prevenirea conflictului de interese și nereguli ce pot apărea în procesul de atribuire.
Achiziții publice din fonduri europene, nereguli, corecții financiare – legislație comparată.
e-achiziții – consolidarea utilizării DUAE – legislație comparată.
Noutăți legislative la data desfășurării evenimentului, inclusiv dezbaterea actelor normative elaborate în 2018.

* Pentru intervențiile în limba engleză, se asigură traducere simultană/consecutivă în limba română.

Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.

CERTIFICARE

Certificat de participare la FORUMUL EUROPEAN Achiziții publice 2018 – PRAGA, eliberat de furnizorul autorizat de formare profesională.

TAXĂ DE PARTICIPARE: 560 euro/participant (TVA inclus)
Include participarea la cele 2 zile de sesiuni, mapă de lucru, materiale informative în format electronic, consiliere pe toată perioada desfășurării evenimentului, coffee break şi brunch.

Se acordă 10 % discount pentru abonații Revistei de Achiziţii Publice 2018

TARIF SERVICII CAZARE (opțional): 390 euro/participant , care include cazarea şi micul dejun (TVA 9% inclus în conf. cu HG nr. 20/2015); în limita locurilor disponibile.

Transportul internaţional se asigură la solicitare, în limita locurilor disponibile.

 

ÎNSCRIERI













Termen de înscriere 12 noiembrie 2018 e-mail: office@revista-achizitii.ro, eag.bucuresti@gmail.com, office@expertaktiv.ro sau la telefon/fax: 021 311.71.01

DIRECTOR EVENIMENT: Nadina COJOCARU tel 0753 025978
COORDONATOR EVENIMENT: Andreea DAVID tel 0753 025984