FORUMUL EUROPEAN

Achiziții publice 2018

07 – 10 iunie 2018,  Sovata, Hotel Danubius

ÎNSCRIE-TE ACUM!

INVITAȚI

Dencsö BALAZS

Director General al Autorității de Audit din Ungaria, confirmat*

Aron - Ioan POPA

Președinte al Autorității de Audit a Curții de Conturi a României în perioada 2008 - 2017, confirmat

specialiști achiziții publice din cadrul A.N.A.P.

confirmat

Marius GOGESCU

consultant achiziţii publice, confirmat

PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI

IMPORTANT!

Se vor prezenta şi dezbate Ordonanţele de Urgenţă adoptate în şedinţele de Guvern din 24 şi 31 mai 2018, cu privire la controlul, simplificarea şi centralizarea achiziţiilor publice.

•Transparența și integritatea procesului de achiziții publice.
•Managementul procedurii de atribuire.
•Utilizarea mijloacelor electronice SICAP, începând cu data de 02 aprilie 2018.
•Controlul și verificarea achizițiilor publice, controlul ex-ante și ex-post.
•Prevenirea conflictului de interese și nereguli ce pot apărea în procesul de atribuire.
•Strategia europeană în domeniul achizițiilor publice – legislație comparată.
•Achiziții publice din fonduri europene, nereguli, corecții financiare – legislație comparată.
•e-achiziții – consolidarea utilizării DUAE – legislație comparată.
•Noutăți legislative la data desfășurării evenimentului.

 

* Pentru intervențiile d-lui Dencsö BALAZS, este utilizată limba engleză, cu traducere simultană în limba română.

Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.

CERTIFICARE

CERTIFICĂRI: Certificat de participare la FORUMUL EUROPEAN, Achiziții publice 2018 eliberat de furnizorul autorizat de formare profesională.

TAXĂ DE PARTICIPARE: 970 lei/participant (exclusiv TVA)
Include mapă de lucru şi materiale informative în format electronic.

TARIF SERVICII HOTELIERE (opțional) – 1.680 LEI/PARTICIPANT
Include cazarea şi pensiunea completă pe toată durata evenimentului.
(TVA 9% inclus în conf. cu HG nr. 20/2015)
în limita locurilor disponibile

La taxa de participare se scordă 10 % discount pentru abonații Revistei de Achiziţii Publice 2018.

Termen de înscriere 29 mai 2018 e-mail: office@revista-achizitii.ro, eag.bucuresti@gmail.com, office@expertaktiv.ro sau la telefon/fax: 021 311.71.01















    DIRECTOR EVENIMENT: Nadina COJOCARU tel 0753 025978
    COORDONATOR EVENIMENT: Anca VASILOIU tel 0753 025 982

    EVENIMENT ORGANIZAT DE

    PARTENER