Revista de Achiziții Publice vă invită să participați la

FORUMUL NAȚIONAL – Derularea Proiectelor de Investiții și Achiziții Publice Finanțate prin FEADR în Cadrul PNDR

nereguli, greșeli frecvente și soluții practice privind achizițiile publice

23 – 25 noiembrie 2018, Hotel Palace, Sinaia

ÎNSCRIE-TE ACUM!

INVITAȚI

ec. Nicolae POPA

Director general adjunct Agenţia pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR)

specialist din cadrul Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice (ANAP)

PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI

Evaluarea eligibilității proiectelor; evaluarea criteriilor de selecție și punctajul proiectelor.
• Contractul de finanțare, criteriile privind obligațiile contractuale.
• Proceduri privind achizițiile publice și private cu respectarea OUG nr. 98/2016 și metodologia AFIR.
• Acordarea de avansuri pentru derularea contractului prin fondul de garantare a creditului rural și fondul de garantare pentru IMM.
• Derularea și eșalonarea plăților.
• Controlul ex-post privind respectarea contractelor și menținerea la parametrii asumați.
• Auditarea proiectelor de către Autoritatea de Audit.
• Erori și îndreptarea acestora privind implementarea documentațiilor de atribuire.
• Analiza elementelor care pot fi interpretate ca fapte de corupție/conflict de interese

Pe parcursul desfășurării evenimentului, trainerii vor răspunde cu profesionalism la toate problemele participanților.

Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.

CERTIFICARE

În urma evaluării, se acordă CERTIFICAT DE PARTICIPARE, eliberat de furnizorul autorizat de formare profesională Expert Aktiv Group.

TAXA DE PARTICIPARE – 540 LEI/PARTICIPANT (exclusiv TVA)

TARIF SERVICII HOTELIERE – 980 LEI/PARTICIPANT

Include cazarea în cameră dublă în regim single şi pensiunea completă pe toată durata evenimentului.

AVANTAJE : La participarea a 4 (patru) persoane din cadrul aceleiaşi organizaţii vă oferim a 5 – a taxă de participare, GRATUIT!

ÎNSCRIERI:
participarea are loc în baza fişei de înscriere solicitată la coordonatorul de curs Nadina Elena COJOCARU 0753 025 978
021.311.71.01, 0234.313.320
e-mail: nadina.cojocaru@eag.ro, office@revista-achizitii.ro; office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com















    TERMEN DE ÎNSCRIERE: 15.11.2018, în limita locurilor disponibile.

     

    EVENIMENT ORGANIZAT DE

    Partener