Revista de Achiziții Publice vă invită la:

CONFERINŢA NAȚIONALĂ DE ACHIZIŢII PUBLICE

NOUŢĂŢI ŞI ASPECTE ESENŢIALE

29 Mai 2025, Centrul de conferinţe Hotel RADISSON BLU, Bucureşti

ÎNSCRIE-TE ACUM!

INVITAȚI

• reprezentanți ai instituțiilor de reglementare, monitorizare și control, în domeniul achizițiilor publice;

• avocaţi, experţi și consultanți în achiziţii publice;

• specialiști, colaboratori ai Revistei de Achiziții Publice.

PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI

PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI PRIVIND:

Introducere în legislația achizițiilor publice – Noutăți și modificări recente
• Modificările recente ale Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice
• Impactul modificărilor legislative asupra procedurilor curente

Procedurile de achiziție și pragurile valorice
• Alegerea procedurii potrivite conform legislației în vigoare
• Praguri valorice și criterii de atribuire
• Achizițiile directe vs. procedurile competitive

Documentația de atribuire și evaluarea ofertelor
• Documentația standard și cerințele obligatorii
• Stabilirea criteriilor de evaluare și factori critici
• Aspecte practice privind întocmirea caietului de sarcini

Elaborarea documentației de atribuire
• Aplicarea criteriilor de evaluare și formularea concluziilor

Managementul riscurilor în achiziții publice
• Identificarea și gestionarea riscurilor asociate procedurilor
• Măsuri de prevenire a conflictelor de interese

10% DISCOUNT LA TARIFUL DE PARTICIPARE PENTRU ABONAŢII REVISTEI DE ACHIZIŢII PUBLICE!

Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.

CERTIFICARE

Certificat de participare și competențe, pentru temele abordate, emis de furnizorul autorizat de formare profesională.
• La cerere, pentru deţinătorii de certificate de perfecţionare/specializare pentru ocupaţia “expert achiziții publice”, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE.

 

TARIF DE PARTICIPARE: 950 lei/participant (exclusiv TVA)
Include: acces la prezentările conferinței, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break, brunch.

Pachetul de servicii hoteliere poate fi asigurat de organizator ca urmare a solicitării dumneavoastră!

 

ÎNSCRIERI















    În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, aşteptăm să ne contactaţi până la data de 22 mai 2025 la e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro,  eag.bucuresti@gmail.com sau la telefon/fax: 021 311.71.01.

    DIRECTOR EVENIMENT: Nadina COJOCARU 0753.025.978
    COORDONATOR EVENIMENT: Alina CRISTEA 0753 025 991

     

    EVENIMENT ORGANIZAT DE

    PARTENER

    SUSȚINUTĂ LOGISTIC DE: