INVITAȚI
• reprezentanți ai instituțiilor de reglementare, monitorizare și control, în domeniul achizițiilor publice;
• avocaţi, experţi și consultanți în achiziţii publice;
• specialiști, colaboratori ai Revistei de Achiziții Publice.
PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI
Tematică și interpretări privind:
Introducere în legislația achizițiilor publice – Noutăți și modificări recente
• Modificările recente ale Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice
• Impactul modificărilor legislative asupra procedurilor curente
Procedurile de achiziție și pragurile valorice
• Alegerea procedurii potrivite conform legislației în vigoare
• Praguri valorice și criterii de atribuire
• Achizițiile directe vs. procedurile competitive
Documentația de atribuire și evaluarea ofertelor
• Documentația standard și cerințele obligatorii
• Stabilirea criteriilor de evaluare și factori critici
• Aspecte practice privind întocmirea caietului de sarcini
Elaborarea documentației de atribuire
• Aplicarea criteriilor de evaluare și formularea concluziilor
Managementul riscurilor în achiziții publice
• Identificarea și gestionarea riscurilor asociate procedurilor
• Măsuri de prevenire a conflictelor de interese
Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.
CERTIFICARE
Certificat de participare și competențe emis de furnizorul autorizat de formare profesională. La cerere, pentru deţinătorii de certificate de perfecţionare/specializare pentru ocupaţia “expert achiziții publice”, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE.
TARIFUL DE PARTICIPARE: 950 lei/participant (exclusiv TVA) și include:
acces la prezentările conferinței, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break, brunch. .
10% DISCOUNT LA TARIFUL DE PARTICIPARE PENTRU ABONAŢII REVISTEI DE ACHIZIŢII PUBLICE!
Pachetul de servicii hoteliere poate fi asigurat de organizator ca urmare a solicitării dumneavoastră!
ÎNSCRIERE: Participarea are loc în baza fişei de înscriere solicitată la e-mail: office@expertaktiv.ro, revista.achizitii@gmail.com; eag.bucuresti@gmail.com sau telefon/ fax: 021.311.71.01, 0234/313.320, in limita locurilor disponibile, până la data de 30 Aprilie 2025.
Director eveniment: Nadina COJOCARU 0753.025.978
Coordonator eveniment: Alina CRISTEA 0753.025.991