INVITAȚI
• reprezentanți ai instituțiilor de reglementare, monitorizare și control, în domeniul achizițiilor publice;
• avocaţi, experţi și consultanți în achiziţii publice;
• specialiști, colaboratori ai Revistei de Achiziții Publice.
PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI
PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI PRIVIND:
Introducere în legislația achizițiilor publice – Noutăți și modificări recente
• Modificările recente ale Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice
• Impactul modificărilor legislative asupra procedurilor curente
Procedurile de achiziție și pragurile valorice
• Alegerea procedurii potrivite conform legislației în vigoare
• Praguri valorice și criterii de atribuire
• Achizițiile directe vs. procedurile competitive
Documentația de atribuire și evaluarea ofertelor
• Documentația standard și cerințele obligatorii
• Stabilirea criteriilor de evaluare și factori critici
• Aspecte practice privind întocmirea caietului de sarcini
Elaborarea documentației de atribuire
• Aplicarea criteriilor de evaluare și formularea concluziilor
Managementul riscurilor în achiziții publice
• Identificarea și gestionarea riscurilor asociate procedurilor
• Măsuri de prevenire a conflictelor de interese
10% DISCOUNT LA TARIFUL DE PARTICIPARE PENTRU ABONAŢII REVISTEI DE ACHIZIŢII PUBLICE!
Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.
CERTIFICARE
• Certificat de participare și competențe, pentru temele abordate, emis de furnizorul autorizat de formare profesională.
• La cerere, pentru deţinătorii de certificate de perfecţionare/specializare pentru ocupaţia “expert achiziții publice”, prin completarea formularului de înscriere, se eliberează suplimentul europass în conformitate cu Ordinul comun MMFPS/MECTS, nr. 4469/12 iunie 2012 şi a Deciziei PE şi CE nr. 2241/2004/CE.
TARIF DE PARTICIPARE: 950 lei/participant (exclusiv TVA)
Include: acces la prezentările conferinței, mapa participantului cu materialele suport, consiliere pe perioada desfășurării evenimentului, sesiuni individuale Q&A, coffee break, brunch.
Pachetul de servicii hoteliere poate fi asigurat de organizator ca urmare a solicitării dumneavoastră!
ÎNSCRIERI
În speranţa că veţi da curs invitaţiei noastre, aşteptăm să ne contactaţi până la data de 22 mai 2025 la e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com sau la telefon/fax: 021 311.71.01.
DIRECTOR EVENIMENT: Nadina COJOCARU 0753.025.978
COORDONATOR EVENIMENT: Alina CRISTEA 0753 025 991
EVENIMENT ORGANIZAT DE

PARTENER
SUSȚINUTĂ LOGISTIC DE:
