Revista de Achiziții Publice vă invită să participaţi la:

SEMINAR NAȚIONAL DE ACHIZIŢII PUBLICE

Interpretări, soluții, practică judiciară, dezbateri deschise

 

 

Evenimentul va avea loc în data de 04 Iunie 2024, București, Centrul de conferințe Hotel Radisson Park Inn

 

Moderator Aron Ioan POPA – Consultant în managementul achizițiilor publice

ÎNSCRIE-TE ACUM!

INVITAȚI

Reprezentanți ANAP, Parteneri ai Revistei de achiziții publice avocați specializați

PREZENTĂRI ȘI DEZBATERI

Agenda evenimentului

08:45-09:15 – înregistrarea participanților, oportunitate pentru networking și cafeaua de bun venit;
09:15-09:30 – deschidere și introducere cuvânt de bun venit și prezentarea obiectivelor seminarului;

09:30-10:30 – sesiunea 1
Cornel STOICAN, specialist în cadrul ANAP
Navigare în legislația achizițiilor publice, explorarea modificărilor recente și sesiune interactivă de Q&A.

10:30-11:15 – sesiunea 2
Av. Cristina IVAN – Coordonator SCA Ivan şi Asociaţii
Modificările legislative intervenite în timpul executării contractelor de achiziţie publică, obligatorii sau facultative?
Av. Marius GOGESCU
Sistemul dinamic de achiziții SAD, instrument de atribuire a contractului de achiziții publice/sectoriale.
11:15-11:30 – pauză de cafea

11:30 – 13:00 – sesiunea 3
• Av. dr. Cătălin VOINEA MIC
Omisiunea menționării existenței documentelor constatatoare în documentația DUAE. Consecințe și remedii. Jurisprudența relevantă în materie.
• Av. Andreea ZVÂC – SCP Wolf Theiss
Conduite şi practici sancţionabile în achiziţiile publice.
• Av. Ana POPA – Managing Associate Ţuca Zbârcea & Asociaţii
Deţinerea autorizaţiilor care demonstrează capacitatea de exercitare a activităţii profesionale, între obligaţie şi drept – Examen jurisprudenţial.
13:00 -14:00 – pauză de pranz

14:00-15:00 – sesiunea 4
• Av. Florin IRIMIA – SCPA Ceparu și Irimia
Jurisprudența europeană în achiziții publice.
• Av. Tasiana TIMOFTICIUC –  Associate SCP Oglindă&Partners
Cele mai frecvente motive de contestare a documentaţiei de atribuire;
Consideraţii privind remediile disponibile în caz de încălcare a legislaţiei privind achiziţiile publice.
15:00-15:45 – sesiune de recapitulare și networking, oportunități de a discuta punctele cheie ale zilei și de a interacționa direct cu lectorii și participanții.

Seminarul va fi interactiv, fară a ne limita la tematica propusă spre dezbatere!

 

Pentru programul detaliat contactați coordonatorul evenimentului.

TARIF DE PARTICIPARE: 1000 lei/participant 
Include: mapă de lucru, coffee break, lunch și consiliere pe toată perioada desfășurării evenimentului.

TERMEN DE ÎNSCRIERE: 29 Mai 2024, e-mail: office@revista-achizitii.ro, office@expertaktiv.ro, eag.bucuresti@gmail.com sau telefon/fax 021.311.71.01, 0234.313.320.















    Coordonator eveniment: Nadina Elena COJOCARU: 0753.025.978

    EVENIMENT ORGANIZAT DE

    PARTENER